گلدکوئیست کلاه برداری مدرن

امروز یه سر رفته بودم بازار پیش یکی از دوستان که با یه مسئله جالب روبرو شدم انقدر تعجب کرده بودم که اطرافیان کاملآ تغییر حالم رو متوجه شدن.....
یه بنده خدایی اومده بود به این رفیق ما میگفت بیا من تورو تو گلد کوئیست عضو کنم .....
.
.
.
جوش آورده بودم ها گفتم: مرد حسابی گلد کوئست اگه نون و آب میشد که نمیومدن تو کشورای جهان سوم علمش بکنن.خلاصه بحث ما با اون مردک که یه زمانی برقکار بود و الآن تو این دام دست و پا میزد به جایی نرسید نه من تونستم اون و متقاعد کنم نه اون. گفتم این مطلب و بنویسم بلکه یه عده که هنوز با این وضعیت هوای یه شبه پول دار شدن به سرشون زده ببینن و بی خیال شن. راستی این وبلاگ رو هم ببینین تا حرفای منو باور کنین جامع ترین تحقیقی که راجع به network marketing دیدم.

نامه

ای تیر غمت بر دل عشاق روانه.........جمعی به تو مشغول و تو غایب زمیانه

تست...


تست شد.