برره

 

عید همگی مبارک امیدوارم همواره در زیر لوای امیرالمومنین موفق و پیروز باشید.

امروز یک لینکی دوستان برام گذاشته بودند که خیلی نظرم رو جلب کرد.گزارش خبرگزاری REUTERS در مورد سریال طنز برره بود. به هر زحمتی، دست و پا شکسته تونستم قسمتهایی از این گزارش رو ترجمه کنم اون طور که من فهمیدم متأسفانه تو این گزارش اومده که رفتارهای احمقانه ای که بازیگران این سریال انجام میدن رفتار های رایج ایرانیهاست.

با توجه به اینکه من نتونستم درست و حسابی متن رو ترجمه کنم نمیتونم راجع بهش اظهار نظر کنم .امیدوارم کسانی که میتونن، این متن رو ترجمه کنن تا بدونیم نظر بقیه راجع به این سریال چیه!

راستی یکی از نکات قابل توجه این گزارش اینه که شاعر برره (بگور) رو یه همجنس باز معرفی کرده!!!

"Barareh's poet is manifestly gay, breaking a taboo in a country where homosexuality is illegal."

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد